維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

維港口腔醫院集團|香港企業領袖品牌(香港政府與大學聯合頒發)|粵語英語接診|服務香港澳門第十六年

維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

薛家燕母親節
方俊慈善演唱會
HKLeaderBrand
新年開年活動
新城勁爆頒獎典禮
ig女神維港睇牙
港星陳思齊推薦牙科
港星湯俊明推薦牙科
維港醫師團隊
维港口腔连锁
廣藥大學背景
諾貝爾種植中心

有牙周病可唔可以洗牙?

發生在牙周支援組織上的疾病,一般都可以統稱為牙周病。牙周炎係一種好常見嘅口腔疾病,許多朋友都有過牙周炎的症狀,出現牙周炎肯定是不好過的,因此有牙周炎進行及時治療係好重要嘅。有啲牙周炎患者想洗牙,但唔知可不可以洗牙。咁患有牙周病究竟適不適合洗牙咧?深圳維港歡笑牙科專業牙醫為大家介紹。
      其實洗牙係牙周病治療嘅其中一個環節。一般輕度牙周病需要洗牙和上藥,中度、重度牙周病需要潔治、牙周刮治、上藥等。
      防治牙周病,需要從預防做起。牙周炎係由牙齦炎發展而來的,牙齦炎的預防顯得好重要。牙齦炎係圍繞牙齒周圍的牙齦發炎了,因為細菌感染、外物刺激以及食物嵌塞等引起牙齦病變,一般多以細菌感染為主。因口腔衛生做得不好,牙面上附著一層軟垢,其中細菌好多,就會導致牙齦發炎。       
      牙齦炎進一步發展即成牙周炎,再發展就會導致牙齦退縮、牙根外露、牙冠加長、牙和牙之間間隙加寬,非常之唔好睇。因此,有牙周炎要及早治療,每年要洗牙兩次,平時要用正確的方法刷牙,維護牙周健康。
      提醒大家,牙周病需要提起注意的,一旦患了牙周病就要及早去醫院進行治療。牙周病治療請聯絡我哋+852 66372280/+86 13266962280。





上一篇:没有了 下一篇:【深圳牙齒脫敏】牙齒特別敏感怎麼辦呢?牙齒脫敏幫到你!
维港口腔连锁