維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

維港口腔醫院集團|香港企業領袖品牌(香港政府與大學聯合頒發)|粵語英語接診|服務香港澳門第十六年

維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

薛家燕母親節
方俊慈善演唱會
HKLeaderBrand
新年開年活動
ig女神維港睇牙
港星陳思齊推薦牙科
港星湯俊明推薦牙科
維港醫師團隊
维港口腔连锁
廣藥大學背景
諾貝爾種植中心

種牙好還是做假牙好?

「好多患者都會問,種牙好仲係做假牙好?」深圳維港歡笑口腔牙醫表示,呢個問題要先了解種牙是什麼。種牙係指在齒槽骨內安置一個替代嘅牙根,等待組織癒合之後,在其上戴上假牙(即係常見嘅牙冠/牙套)。喺缺牙嘅情況下,可以完整保有其他健康的牙齒,唔使似牙橋「缺一顆要做三顆」而磨損旁邊嘅健康牙齒,同時可以保持齒槽骨結構避免萎縮。在目前先進嘅種牙技術下,不管係單顆或者多顆牙齒缺損,甚至係全口無牙,都可以通過種牙嘅方式黎重建。簡單黎講,種牙嘅好處就係可以唔使破壞相鄰嘅健康牙齒,隻係費用方面相對比較高,平均單隻種牙從6000人民幣起,但因材料同所需要嘅手術方式有所區別,就似買車一樣,睇係要買國產車仲係進口跑車,費用就差好多。因此,係做固定式牙橋,仲係種牙,仍要睇個人嘅選擇。

缺牙做假牙,仲係種牙好咧?其實種牙唔係每個人都適合,需要進行詳細嘅Body check。

在種牙之前,牙科醫生會評估患者的身體狀況,檢查有無嚴重的系統性疾病,若有做過化療、放射線治療或者其他重大手術的患者,還有心臟病、高血壓、糖尿病的患者,其身體狀況都需要獲得一定的控制才能進行。此外,若有服用雙磷酸鹽類的骨科藥物,都需要停藥一段時間,以免造成傷口癒合不良。

術前評估的重點,還包括患者有無維持口腔健康的習慣、患者傷口的癒合程度,齒槽骨的寬度與長度,種牙區域與上顎或者是與下齒槽神經的距離等。另外,種牙時,種植體與牙槽骨需自然結合,就好似係打地基一樣,地基穩,牙齒才會穩固。

因此,術前都會評估患者的牙槽骨骨量是否足夠,呢個關乎可唔可以進行種牙,必須像種樹之前先整地養土一樣,養好土、打好地基之後,才能將樹種上去,即係常見嘅「補骨粉」,先將種牙條件型態完整,才能進行種牙手術。

個人條件差異大,因此,種牙費用都有一定嘅區別。除咗植牙費用之外,前置準備動作的補骨粉或唔同嘅手術方式,都同樣有費用產生,所以,可能患者只是種一隻牙,但費用可能都會有所唔同。

上一篇:國際種植牙的五大黃金標準 下一篇:【深圳種植牙】怎樣選擇種植牙專科和專業的種植牙醫生呢?
维港口腔连锁